قالیباف: تظاهر به عدالت، کشور را به بیراهه می‌کشاند
دکتر محمد باقر قالیباف
مرد عمل و اندیشه

 محمدباقر قالیباف گفت: همواره در تمام حوادث اعم از حادثه بنی‌صدر، وقایع کوی دانشگاه در سال ۷۸، حوادث کف خیابان سال ۸۲ و فتنه ۸۸ موضع روشنی در برابر فتنه داشته‌ام و با روحیه انقلابی پای کار آمده‌ام.

محمدباقر قالیباف صبح امروز در جمع علماء، اساتید حوزه علمیه و روحانیون مشهد اظهار کرد: نخستین وظیفه مدیران اسلامی، هدفمندسازی افکار و اندیشه‌ها در مسیر تعالی جامعه است.

وی افزود: امروز علاوه بر شناساندن و ارائه نظریه‌های اسلامی و شیعی به جهان باید کارآمدی دین در جامعه را به دنیا معرفی کنیم.قالیباف با بیان اینکه تداوم انقلاب اسلامی نیازمند دو بال مؤثر است، خاطرنشان کرد: یک بال، اندیشه و تفکر و بال دیگر تحقق اندیشه و نظریات در جامه عمل است.وی ادامه داد: اگر نظام اسلامی در درون جامه خود مورد تحسین خود قرار نگیرد، مورد تحسین جامعه جهانی قرار نخواهد گرفت و از این حیث قوه مجریه و انتخابات یک بحث مهم و کلیدی به شمار می‌رود.عضو ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان با اشاره به اینکه حماسه سیاسی بحثی عمیق و ارزشی است یادآور شد: هرگاه نام حماسه در ذهن خطور می‌کند، حماسه‌هایی چون عاشورا، حماسه حسینی و دفاع مقدس تداعی می‌شود و این مبین این است که حماسه کاری بزرگ و سترگ بوده که الزاماً در بستر دیانت و معنویت رخ می‌دهد.

 

قالیباف افزود: جنگ جهانی اول و دوم هم حرکتی عظیم بوده اما از حیث فقدان معنویت و دیانت تعبیر به حماسه نمی‌شود؛ سیاستی که افسارش در گروی دیانت و اخلاق باشد حماسه سیاسی و اقتصادی را محقق می‌کند.

شهردار تهران با تأکید بر اینکه تظاهر به عدالت کشور را به بیراهه می‌کشاند گفت: عملکرد دولت نهم و دهم به گونه‌ای بوده که نتیجه‌ای جز بی‌اعتمادسازی آحاد ملت و بازی با باورها و اعتقاد مردم نداشته است.

وی اذعان داشت: در ده سال نخست انقلاب نیستیم که بگوییم شناختی با عرصه بین‌المللی نداریم و می‌توانیم آزمون و خطا کنیم، باید زمینه را برای محقق شدن حماسه سیاسی و اقتصادی مهیا کنیم.

فرمانده دوران مقدس گفت: از کاندیداتورهای انتخابات تا آحاد ملت موظف هستند تا در خرداد ماه ۹۲ حماسه بیافرینند.

قالیباف کارنامه، برنامه و تیم کاری را سه اصل مهم در انتخابات سالم معرفی کرد و اذعان داشت: کارنامه درخشان و مثبت، برنامه همراه با اجرای عملی آن و تیم کاری منسجم سه اصل اساسی در برگزاری انتخابات مؤثر و سالم است.

عضو ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان ریشه مشکلات اقتصادی را سوءمدیریت دانست و یادآور شد: در کشور مشکلات اقتصادی به دلیل نداشتن تئوری اقتصادی، فقدان منابع نبوده بلکه ریشه مشکلات اقتصادی چالشی مدیریتی است.

وی با تأکید بر اینکه در رأس عملکرد خود تعامل با روحانیت را قرار داده است، خاطرنشان کرد: کارنامه و سوابق خدمتم در نظام مبین این مسئله است که همواره یک وجه فعالیت، کار فرهنگی با وجه دینی است.

قالیباف ادامه داد: در خدمت ۷ ساله‌ام در شهرداری تهران نگاهی ویژه به مساجد و امور دینی داشته‌ام، شورای دینی شهرداری تهران جمعی از ۱۳ علمای سرشناس را در رأس تصمیم‌گیری‌های خود قرار داده و هم اکنون در شهرداری تهران بالغ بر ۳۰۰ روحانی مشغول به فعالیت هستند.

فرمانده دوران دفاع مقدس با ابراز نارضایتی از برخی بداخلاقی‌ها و نگاه‌های مغرضانه تصریح کرد: همواره در تمام حوادث اعم از حادثه بنی‌صدر، حادثه کوی دانشگاه سال ۷۸، حوادث کف خیابان سال ۸۲ و فتنه ۸۸ موضع روشن در برابر فتنه داشتم و با روحیه انقلابی پای کار آمده‌ام.

شهردار تهران از اساس فرهنگ در جامعه به صورت سیستماتیک در دو قالب توده‌های مردم در مساجد و آموزش و پرورش یاد کرد و گفت: مساجد سنگرهای اسلام و انقلاب بوده همچنین آموزش و پرورش و آموزش عالی نیز نقش مؤثری در تبیین فرهنگ صحیح و اسلامی در جامعه دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 9 فروردين 1392برچسب:قالیباف , انتخابات ریاست جمهوری ,
ارسال توسط حسین کشتگر قاسمی
آخرین مطالب